Notícies

  • Presentació Puig-reig Avança Empreses 25 d'abril de 2017 Presentació 2ª edició "Puig-reig Avança Empreses"

    L’Ajuntament de Puig-reig aprovà en el ple passat les bases i la convocatòria de la nova edició de l’Avança empreses, una línia de subvencions nascuda l’any 2016 que plantejà per objectiu dinamitzar l’empresa local així com també reduir l’atur en els col·lectius més vulnerables.

    El consistori, amb el suport de la Diputació de Barcelona, subvenciona a l’empresa local per a la contractació de persones residents a Puig-reig en situació d’atur. Els requisits més bàsics són que el contracte sigui de, com a mínim, de sis mesos, que la persona contractada sigui de la localitat i que el nou lloc de treball estigui plantejat per cobrir, com a mínim, el cinquanta per cent de la jornada laboral. A partir d’aquesta base es donen incentius econòmics per a la contractació de perfils més vulnerables i que presenten índex més elevats d’atur.

    La nova edició presenta alguns canvis tot i que poc rellevants, un dels quals és que el pagament de la subvenció es farà de forma mensual, no íntegra des del primer moment com s’havia fet l’any 2016. El consistori aposta per el projecte i amplia el pressupost en 6.713,2 euros.

    Gràcies a aquest projecte, d’octubre a desembre de 2016, es van contractar nou persones a l’atur residents al municipi i es va subvencionar i impulsar a set empreses locals diferents. La totalitat de les persones contractades foren dones. La partida destinada en l’anterior edició (41.693,92€) es va esgotar al desembre.

    L’Ajuntament  ha convocat als/les interessats/des a una reunió informativa el proper dijous 4 de maig a les 21:00h a la Sala Dr.Llaverias de Puig-reig per tal d’aclarir possibles dubtes i donar el tret de sortida a la nova edició del projecte.

  • PRESERVACIÓ de la FAUNA que habita en edificis 13 d'abril de 2017 Preservació de la fauna que habita en edificis

    Informació en relació a la preservació de la fauna que habita en edificis.

  • 28 de març de 2017 Concurs de projectes per a la creació de la rotonda de La Corrida

    L'Ajuntament de Puig-reig ja ha aprovat les bases i la convocatòria pel concurs per a la redacció del projecte de disseny per a l’adequació de la rotonda que hi ha entre el passeig de la Riera de la Sala i el Passeig de la Via. Aquesta convocatòria té com a objectiu la redacció del projecte de disseny per a l’adequació d’un espai, actualment on no hi ha res, i convertir-lo en un símbol o espai emblemàtic de la festa de “La Corrida”. En particular es pretén adequar la rotonda per tal que el resultat final tingui a veure amb la festa i que esdevingui un referent en el marc urbà en què s’ha d’ubicar. La data límit per presentar els projectes és el 2 de maig. Consulta les bases del concurs a http://puig-reig.eadministracio.cat/?x=UW4asqaXDi0cXTYDfk8fcQ

     

  • 2 de març de 2017 Projecte de Manteniment dels camins d'accés al nucli de Fonollet i camí de l'Estació al Saltet
  • 7 de febrer de 2017 Taller de Música - infants d'1 i 2 anys

    DATA:  3,10 i 17 de març de 2017
    HORARI: 6 de la tarda
    Preu del taller: 12€ (inclou les tres sessions)
    Lloc:  Escola Municipal de Música de Puig-reig
    c/Joan Maragall, 4
    Telf: 93 829 02 26
    a8055221@xtec.cat
    Un viatge musical per descobrir un món ple de sensacions, sons i melodies que deixaran empremta en la memòria auditiva i sensorial dels teus fills/es! Us hi esperem!!! (places limitades)
     

  • Rehabilitació Plaça Nova 25 de gener de 2017 Anem endreçant Puig-reig, millorem la imatge

    Aquesta setmana, continuant amb el full de ruta que ens hem marcat que té com a objectiu la millora d’espais, infraestructures i equipaments públics, hem començat les obres de rehabilitació de la Plaça Nova per tal de recuperar un espai que, tot i ser al bell mig del poble, estava molt degradat. Alhora, i per tal que mentre durin aquestes obres els nostres infants puguin seguir gaudint d’un espai de lleure, estem habilitant l’espai verd de davant del pavelló/piscina instal·lant-hi alguns dels elements del parc infantil retirats de la plaça a rehabilitar. Esperem que sigueu comprensius amb les molèsties que això us pugui ocasionar i que aquestes siguin les menys possibles.

  • 7 de setembre de 2016 Obligació signatura digital a les entitats i associacions

    La Llei 39/2015 obliga les entitats a que les notificacions que s’enviin a les Administracions Públiques es facin per mitjans telemàtics. Aquesta llei, vigent des del passat 2 d'octubre de 2016, obliga tant l’Agència Tributària com la Seguretat Social a deixar d'enviar les notificacions per correu postal, tal i com feien fins ara.

    Per tal de poder rebre i enviar notificacions electròniques de l’entitat és necessària una signatura digital, que en cap cas pot ser la signatura digital d’una persona física, sinó que cal un certificat que identifiqui també l’entitat. El certificat correcte és el de representant de persona jurídica, on el president actúa com a representant legal de l’entitat.

    Acompanyem enllaç on s'explica com obtenir el que emet l'entitat certificadora CERES de la Fàbrica Nacional de Moneda y Timbre (FNMT). Aquest certificat té un preu de 14€.

    D'entre els passos a realitzar, el més significatiu és que el president de l'entitat haurà de personar-se a l'Agència Tributària. És molt recomanable demanar cita prèvia ja que actualment aquest tràmit està del tot col·lapsat. Acompanyem enllaç per la cita prèvia.

    D'entre la documentació a portar a l'Agència Tributària hi trobem un certificat del registre d'associacions/fundacions on constin les dades registrals de l'entitat i el nom del representant legal i la seva vigència en el càrrec. Aquest certificat cal que tingui una vigència de màxim 15 dies quan el representant legal vagi a Hisenda. La taxa associada són 21€, encara que si es realitza el tràmit telemàticament hi ha una reducció del 50%. Acompanyem enllaç per a la petició d'aquest certificat. És imprescindible que el president de l'entitat tingui el càrrec vigent.

    Un cop s’obtingui aquest certificat les entitats s’hauran de donar d’alta a la Direcció Electrònica Habilitada (DEH) per poder habilitar la bústia de notificacions telemàtiques.

    Per a més informació: Gestió de Fundacions i Associacions, SL - Carrer Muntaner 48, entl. 3a, 08011 Barcelona,Telf. 933010828 i a www.gestiofass.cat

  • Activitats Biblioteca Curs 2016-2017 2 de setembre de 2016 Activitats de la Biblioteca Guillem de Berguedà pel curs 2016-2017

    La Biblioteca Guillem de Berguedà comença aquest nou curs amb moltes activitats noves. La programació inclou noves activitats com el club de lectura infantil (de 9 a 12 anys) i els tallers pràctics de noves tecnologies, entre altres.

    Les activitats es portaran a terme durant tot el curs 2016-2017. Per a més informació i saber les dates i horaris de cada activitat us podeu posar en contacte al telèfon 938380191, al correu electrònic  b.puigreig.gb@diba.cat  o a la pàgina del facebook de la Biblioteca de Puig-reig Guillem de Berguedà.

  • POUM 2016 13 d'abril de 2016 POUM - Segona exposició al públic de l'Acord Inicial del POUM 2016

    Ja està disponible la segona exposició al públic de l'acord d'aprovació inicial del POUM.

    Us podeu descarregar el fitxer clicant aquí , el fitxer és comprimit i té un tamany de 476 Mb.

    Per a més informació, podeu demanar cita amb l'arquitecte que ha elaborat el POUM, els divendres de 10 a 13h. Per demanar hora cal trucar abans a l'ajuntament.

Darrera actualització: 04.02.2015 | 15:32
Darrera actualització: 04.02.2015 | 15:32